2009. július 18., szombat

hijj gyerekek. megrovásban részesítem magamat, ugyanis ma még egy szót se írtam. ejnyebejnye kamálka.
na így már jó.
az ok az, hogy a vincéék itt vannak, és egész délelőtt segítettem ebédet főzni:D
kalandos volt ne aggódjatok.
először is. krumplisaláta. de nem ám olyan hagyományos. kell bele répa is, főtt tojás, uborka, és a krumplit először össze kell nyomkodni, csak azután lehet majonézezni. na egy szó mint száz, anya beleborította véletlen az összetört krumpliba az összes répát, amit azután szépen ki kellett bogarászni, mert az ÚGY NEM JÓ. namármost.
második rész. görög saláta. nem részletezném. a lilahagyma tartósan könnyeket csalt a szemembe, kínomban már majdnem röhögtem.
harmadik. sima zöld saláta. nem túlzottan említésre méltó az elkészítése, tehát nem is említem többet. remélem attól hogy nem beszélek róla sokat, nem fog kinyírni engem az éjszaka közepén. A SALÁTA BOSSZÚJA.:D

na. ezen kívül, még délután, üldögéltem a garázsban, vizipipáztam miközben apáék kertiasztalt építettek, és marhára jól éreztem magam, egészen addig még arrébb nem küldtek, mert bejött a garázsba is egy kis eső.

hiába. zord idő uralkodik kinnt:D

Nincsenek megjegyzések: