2009. július 4., szombat

van egy jó, meg egy rossz hírem.
a jó az hogy HOTELban leszünk. huh, megúsztam a családoskínzást.
a rossz az hogy holnap reggel 8kor indulunk. és nem 10kor. tehát már csak 8és fél óra.
jesszus. persze még nem vagyok összepakolva. majd reggel itt fogok rohangálni, hogy biztos valamit itthon fogok hagyni. bár van amit ott is megvehetek. de azért nem akarom ott felfrissíteni a ruhatáramat, mert a felét itthon hagytam. szóval ruhára nagyon figyelek. a fogmosós cucc mindegy. azt vehetek ott is. úgyse hagyok itthon semmit.

a legfontosabb dolgok amiket nem szabad itthon hagyni: a kispárnám, a tündérbékám (nem érdekel, gyerekes vagyok, nekem kell a tündérbéka) a kismaci amit Kristóftól kaptam (még gyerekesebb, nem érdekel, hiányzik és kész) és a csellóm.
ha minden más itthon is marad, ezeknek akkor sem szabad.
ja sárgatáska, pénztárca. ezeket se felejtsem.

1 megjegyzés:

eszti írta...

es a labcsid:) remelem, nemhagytad itthon:)