2009. július 15., szerda

óóóó

ugyebár elmúlnak az ínséges idők, megint tudok jósokat írni. bár ma ugyebár nem írtam még egyet se, de csak azért nem mert világrengetően nagy dolgokat kellett csinálnom. mint például.



olvasni az elkezdett hegymászós könyvet. megnézni egy hegymászós filmet. aztán megkeresni a könyvváltozatát azonnyomban iziben. meg. lubickoltam a medencénkben. amiben a víz még szerintem hideg, de azért vidáman fröcsköltük egymást az öcsémmel. én fáztam, ő nem, dejóneki végülis. ezen kívül más világrengető dolgom nem volt, csak annyi, hogy reggel felkeltem 11kor, előtte azért felriadtam a biztonság kedvéért 8kor is mert meleg volt.

most is meleg van végülis, meg éjszaka is, már kezdek azon gondolkozni hogy kifekszem a teraszra valami szúnyoghálóburokba és akkor nem esznek meg a dögök se, és talán annyira nagyon nem lesz melegem se. bár ennyi erővel aludhatnék a medencében is egy gumimatracon.

hijj de kreatív vagyok, mindjárt veszek egy gumimatracot és ott alszom. elviselhetetlen a meleg.

Nincsenek megjegyzések: