2009. július 17., péntek

khmm:D

Kamilka: ich bin einen faszakinder. :D
Eszter: ich wusste es schon:D
Kamilka: oh, gut. und du bist auch ein faszakind.
und wir sind faszakinder.
ist gut?
:D
oder nicht gut?
Eszter: perfekt:D
Kamilka: ich weiss:D
Eszter: aber wir sind überfaszakinder:D
Kamilka: ich sagte, dass ich überfaszakind bin.
jaa.
überfaszakind.
besser.
Eszter: ezt kiírom:D
Kamilka: überüberüberfaszakinder:D
am besten.
b*szod.
éniiss:D
aber.
AUF DEUTSCH BITTE:D
Eszter: hajjaj
schuldigung:D
Kamilka: 'nichts.
ich schreibe.
eiiin moment.
Eszter: B*zdmeg
hallod
ezt muszáj magyarul
anyának vörös lett a haja.
Kamilka: baszki
AUF DEUTSCH
aber
nebassz:D




Auf deutsch, und allesallesalles.:D

2 megjegyzés:

eszti írta...

a megjobb: ) kepzeld el, tegnap 38,7 fokos läzamvolt...szoval überfaszakind eröteljesen betegeskedik:( tessek neki puszit küldeni!!!

kamilka írta...

überüberüberfaszakind küld neked még egy übert, meg egy puszit:)