2009. július 14., kedd

hellohellohello.

végre itthon, és mostmár tényleg teljesen. tegnap is itthon voltam már, de csak fél órát, mert felhívtam a kristófot mondta hogy énekkaros tábor van, mehetnék, mire attila beleordította a telefonba hogy azonnal induljak, tehát mentem mert tudtam hogy énekkaros tábornál jobb biztos nincs. nagyonnagyon jóvolt:D

bamberg pedig. hát igen bamberg. nem akartam elmenni. nem akartam hazajönni. hiányoznak a próbák, meg a csellistatársaim. volt olyan nap, hogy 6 és fél órát próbáltunk. nem bántam. hihetetlenül jóvolt.
a darab. hát igen a darab. utáltam amikor elmentem. most kábé kívülről tudom hogy melyik tétel hogy smint van, és imádom az egész darabot. annyira jóvolt hogy a dinamika, meg minden ami odavolt írva a kottába megvalósítható volt, nem úgy mint itt esztergomban.

búcsúzásnál három embernek megígértem, hogy írok nekik. végülis hülye voltam mert kérdeztem hogy milyen nyelven, angolul vagy németül, ők meg aztmondták angolul, szóval most össze kell szednem az egyéves angoltudásom. bár végülis jólesz, mert egyik se angol, hanem ketten prágaiak, egy pedig francia. harmadik nyelven könnyebb beszélni.
namost távozom, csinálok facebookot, mert mindegyik csak azon van fennt, és írok nekik.
képeket meg majd rakok fel.

na további szépjóreggelt

Nincsenek megjegyzések: