2009. július 2., csütörtök

hellocsütörtök.

fél11kor sikerült most az egyszer szédülés nélkül felkelnem, lecsámpáznom az alsó szintre. behajítottam magam a számítógép elé, majd én írok blogot felkiáltással, de két perc múlva fel is keltem, mert Mafia blogján találtam bögrés sütit és ki kellett próbálni. kipróbáltam. és most azt eszem. írtó finom. csak marha sok:D
de sebaj. most már tudom hogyan tudok öt perc alatt sütit sütni. nem kell egy órát állni a konyhában. bár az egyórás sütiknek is megvan a varázsuk.
míg ez a csodás minisüti sült elgondolkozva álltam a mikró előtt, aztán csipogott a mikró én meg otthagytam a konyhakövön az összes rosszat és bejöttem a számítógéphez.
igyekszem megőrizni a jókedvemet, még így is hogy sírni lenne legszívesebben kedvem, de már három napja csak arra tudok gondolni amire egyáltalán nem akarok.
tegnap néztem magamnak vonatot szegedre, hátha esetleg obre lemehetek, de ezt anyáékkal kéne először megbeszélnem, ráadásul a vonat is pénz, szeged meg messze van, az mégtöbb pénz. mondjuk csak egy napra akarok lemenni, megnézni kristófék versenyét, aztán jönni haza, újra vonattal. és újra egyedül. persze már előre tudom, hogy le se fognak engedni, de sebaj, egyenlőre még lelkes vagyok vonatot nézek, hátha.
ma újfent trehány voltam és nem mentem le edzésre, de mivel senki nem szólt hogy hogyan merre lesz, ezért foghatom erre, és fogom is erre fogni. kezdem úgy érezni, nekem szólni se akarnak mert minek, pedig én felkelnék ha esetleg biciklizni mennének, mert biciklizni bármennyit tudok, és szeretek is. futni nem szeretek, fáj a lábam is akkor meg hová futkorásszak.

na eddig ennyit.

Nincsenek megjegyzések: