2009. július 20., hétfő

biztos csak én vagyok hülye, meg ezenkívül nem normális, legyen egy és ugyanaz; de szeretem én ezt a német nyelvet. nagyon szeretem. akármilyen ronda, meg nehéz akkor is szeretem.
és szeretem, hogy van egy ember akivel tudok németül beszélgetni, mindig minden esetben. mert csak azt mondom, hogy németül akarok beszélni, és már nem is magyarul beszélünk hanem németül, és megértjük egymást, mindegy mit hibázok akkor is érti.
sose hittem volna, hogy megtudok majd beszélni bármit németül.
de most megtudok.

megbeszéltük, hogy zenetáborban is beszélünk majd németül. amikor csak akarunk. olyan jó hogy van még egy nyelv amin megértjük egymást.
eszter..gyere haza:)

2 megjegyzés:

eszti írta...

szeretlek:) repülööök:)

maifosz írta...

Én akkor szerettem meg a németet, amikor külföldiekkel is megértettem így magam :)

Jó ez. Dögnehéz, de jó.