2009. július 22., szerda

emlékeim szerint még nem említettem, hogy tegnap akkora vízhólyagok nőttek a lábamra, hogy most lépni alig bírok. ráadásul csupán azért nőttek oda, mert felvettem a papucsomat, és egy napot mászkáltam benne. szégyen. komolyan mondom; szégyen. elfogom vinni pszichológushoz a papucsomat, mert a viselkedése nem normális, kéremszépen. mostmeg majd császkálhatok a kisvirágos conversecipőmben, ami szerintem ilyenkor dögmeleg. minden cipő meleg ilyenkor, főleg a tornacipők.
teljesen felvagyok háborodva.


amúgy rájöttem, hogy ma elkéne mennem hajfestéket venni, de még nem vitt rá a lélek, meg a pénzemet se akarom költeni. lehet hogy befestem megint burgundavörösre, ami lila lett nem tudom hogyan;lényeg hogy lila volt; de az is lehet, hogy nem festem be semmijenre, Kristóf szerint hagyhatnám lenőni is, és akkor jé újra eredeti hajszínem lenne.
hm ezen még elgondolkozom.

Nincsenek megjegyzések: