2009. július 1., szerda

tegnap.

ebéd után matekozás közben elfáradtam (bár eleve is fáradt voltam) és aludtam 1órát, így majdnem elkéstem a zenesuliból. mondjuk sikerült odaérnem négy előtt, de aztán látva hogy rajtam kívül három ember volt képes odatolni a képét, úgy gondoltam aludhattam volna még két órát, akkor nem lennék fáradt se, és nem kéne a dunába se bemásznom, hogy bejussak próbára. ráadásul még esni is kezdett ezért még a homokzsákokon is át kellett kelnem, hogy ne ázzak szarrá a csellómmal együtt. mindezek után kedves irénke néni késett, aztán bejutottunk, próbáltunk fél6ig, aztán pánikszerűen kimenekültem a teremből, mert nem tudtam róla, hogy zenekar lesz, és én előtte való nap dsarosival már megbeszéltem a matekot. még hallani véltem irénke néni méltatlankodó hangját, mert később ugyebár befutottak még ketten, és ők se maradtak zenekaron. haha.
szóval kimenekültem a zenesuliból, újfent vizes lettem, és elindultam fel dsarosihoz kínzásra. bálintot is vittem magammal, nem látta még azt a környéket, gondoltam megmutatom neki. marha nehéz volt felfelé vinni a hegyen. biztos tetszett neki, sok felé járt már a világon, legalább 3országban már volt. és pont esztergomban nem volt mindenhol, szörnyű, ezért vittem fel magammal. ő nem fáradt el, csak én, mert ugyebár a hátamon vittem, mint mindig. vasárnap jön velem bambergba is.
megint csak világot lát.
megjegyzés: bálint a csellóm, és két és fél éves. 2007 februárjában kaptam.
na szóval. felértem, kértem egy kávét mert majd meghaltam egész nap a fáradtságtól. kaptam kávét, aztán kristófnál megittam, beszélgettünk egy kicsit, majd felkutattam dsarosit, hogy ugyanmár matekozzunk.
matekoztunk kilencig, nem lettünk kész a házi ellenőrzésével, aztán kaptam megint házit, mostmár egy egész fejezetet, és büszke voltam magamra, mert azt mondta hogy már egy könyvvel végeztünk. remek, most majd jön még ötszáz. de sebaj, én akartam, nem akarok hülye lenni egész életemben, úgy érzem mostmár jobban megy egy kicsivel, csak azok a hülye előjelek ne lennének.
aztán matek után hazahozott autóval, itthon még apáékkal kiültem vizipipázni a teraszra, aztán fél11után felmentem matekozni a szobámba.

jelentem 13oldalból másfél készvan.

Nincsenek megjegyzések: