2009. július 20., hétfő

számomra rejtély, hogy a gép, miért rakta ki kétszer a tegnap esti bejegyzésemet. mindegy, kitöröltem, minek legyen fennt kétszer, amit egyszer is megért egy gyengébb elméjű óvodás is.
régen írtam már teljesen átlagos dolgokról, mint például mikor támolyogtam le a nappaliba, mikor mentem el emlékezetből a szekrényemig, meg mit főztem.
na most körülbelül ebből a három dologból, a főzést meg a szekrényig menést nem csináltam meg eddig ma reggel, azt hiszem főznöm majd csak később kell, a szekrényt meg lehet hogy ma kihagyom, és a vasalatlanok között szedek össze valamit:D
tehát.
reggel 9kor keltem, úgy éreztem magam mint egy zombi. úgy is néztem ki. a hajam szétállt, a fejemet kicsit elaludtam, amin azért elröhögtem magamat a tükör előtt, akármilyen fáradt is voltam. pedig igazán kialudhattam volna, mert 1kor aludtam el, de ez a nyolc óra úgy tűnik nekem már kevés. nagyigényű lettem, háhá:D
namármost. letámolyogtam anyához, nem nagyon láttam még mindig semmit, reggeli szédülés hajjaj, ledobtam magam egy székre, és úgy éreztem, hogy még 3óra alvás belefért volna, de én gatyát akarok menni venni a tahóba, mert van leárazás és elfogytak a gatyáim, az meg ugyabár anya nélkül szerintem nem nagyon fog menni, kivétel ha lemegyek a teszkóba és váltok pénzt, mert elfogyott a hufom, de nem szívesen váltanám még vissza az eurom. jólesz az ínséges napjaimra:D is.
a szekrényig elmenés ma nem történt meg, mert az ágyam mellett lehajítva(ahogy általában lenni szoktak a cuccok) találtam egy szoknyát, rögtön fel is vettem, szekrényről levolt a gond.

amúgy. azt hiszem kezdek igazán unalmas lenni, tehát mostmár össze kell magamat szedni, mert apa azzal fog hazajönni, hogy kislányom átlagos lettél, mint a többi hülye blogger, most már valami spontán vicceset is halljunk.
ne aggódjatok, ooh ti szegény blogomat olvasók:D összeszedem magam:D

Nincsenek megjegyzések: